It makes my life so complete

Jag, Mr blivande sambo och svärmor åkte till Ikea tomhänta klockan åtta på morgonen, vi kom hem med en släpvagn och en volvo xc70 full av saker klockan åtta på kvällen. Vi har valt nya tapeter till hela lägenheten som skelleftebo skall tapetsera åt oss. Vi har världens fränsate köksgardiner. Badrummet har ett eget tema; rosa och svart. På fredag åker vi ner till lägenheten. På lördaget kommer volvon med släpet fullt av sakerna. Sen är det bara att börja möblera. Om fem månader och några dagar kan även jag flytta in där på heltid. Kan det bli bättre? /Net

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vet inte vad jag ska saga NettaN men hmm....genialt med ett eget badrums tema:D

Happy New Year!!!

2006-12-31 @ 04:37:24
Postat av: Anonym

oh my god som carro säger dags att skaffa samma träningsoveraller;D

2006-12-31 @ 13:41:09
Postat av: Svärmor

Vad enkelt du kan få det att låta!!!
Jag minns mest att vi var både hungrig o pissnödig och att det var alldeles för mycket folk för allt...Badrumstemat är urfränt!

2007-01-14 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback