Det vore orättvist om någon skulle döma

Det är lika bra att jag reder ut det här en gång för alla. Så slipper jag förklara fler gånger. Det börjar bli tjatigt.
Anledningen till att mitt lepsyl har intagit en kornformad topp är att jag helt enkelt inte orkar öppna munnen varje gång jag ska smörja läpparna. Enkelt. Har man munnen stängd och pressar lepsylet mellan läpparna medan man drar den fram och tillbaka så blir den väldigt spetsig tillslut. Ett faktum är att jag faktiskt trivs med mitt spetsiga lepsyl. /Net

Kommentarer
Postat av: Canoy

Vadå, har din spetsiga lipsyl blivit ett samtalsämne? Jag minns en sommar för inte allt för länge sedan då du lärde mig än en regel i energikonservationernas spel: spetsiga lipsylen. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback