I got a babys brain and a old mans heart

Nästan gång jag vaknar är jag myndig. /Net

Kommentarer
Postat av: Emilias föräldrar

Hej Nettan !
Via din blogg vill vi önska dej ett stort GRATTIS på 18-årsdagen.Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag/Inger o Klas

2006-10-10 @ 11:52:15
Postat av: Emilias föräldrar

Hej Nettan
Jag har nu provat att skicka denna hälsning flera gånger med den verkar inte åg iväg så nu provar jag igen.Vill bara via din blogg önskar dit ett stort GRATTIS på 18-årsdagen och hoppas du får en härlig födelsedag/Inger o Klas

2006-10-10 @ 12:41:22
Postat av: Emilias föräldrar

Hej Nettan
Jag har nu provat att skicka denna hälsning flera gånger med den verkar inte åg iväg så nu provar jag igen.Vill bara via din blogg önskar dit ett stort GRATTIS på 18-årsdagen och hoppas du får en härlig födelsedag/Inger o Klas

2006-10-10 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback