Du kanske sa nånting som ingen alls förstod

Då var det det här med att vara duktigt igen. Har man en gång visat sig duktig tar folk för givet att man alltid ska vara duktig. Då har man inte mycket till val man har redan blivit klassad till en evighetsmaskin. Ett NEJ från från någon som alltid brukar vara duktig kan ju inte tas på allvar. Nej, för den personen menar det inte egentligen för hon eller han är ju så duktiga att det är klart att de klarar av det fast de säger nej och självklart vill de göra allt. I helvete heller. Jag är inte duktig längre. Jag vill inte vara duktig. Kanske har jag aldrig varit så duktig som nu? Jag har lärt mig ett nytt ord; Nej. Nej som i Nej och inte Nej som i jaja, jag måste väl göra det då för alla förväntar sig det. /Net

Kommentarer
Postat av: Tuffe

Bara du inte säger nej när jag vill krypa över :-P

2007-01-22 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback