Som att försöka dansa med en myndighet

Min blogg verkar inte alltid må så bra. Jag har skrivit flera inlägg som inte gått att publicerat för att det gick så segt.
Men ämnet som mina tankar har behandlat den senaste tiden är drömmar. Inte framtidsplaner och mål, utan sådan man drömmer om natten. Det sägs att man bearbetar känslor och upplevelser under natten.
I natt drömde jag att jag var tvungen att köpa frimärken. Det har jag nog inte gjort på de senaste 5åren i alla fall. Vad kan det symbolisera?
Före ett tag sedan hade jag en mardröm som återkom då och då. Jag blev jagad av en stor svart panter med svart man, huggtänder och långa klor. Precis innan han skulle sätta klorna i mig vaknade jag. Vad menades egentligen med det?.. /Net

Kommentarer
Postat av: Anonym

det med frimärkena kan vara att någon väntar på ett brev från dig..och att bli jagad betyder att man är stressad. man har svårt att hinna med eller orka krav som ställs på en..
jag ska köpa frimärken nu! på centralstation..skrev vykort tidigare idag;)

2007-03-17 @ 19:30:20
Postat av: Emilia

Joo det kan stemma! men jag tror ocksa detta med pantern kan betyda att aven hur jobbigt saker bli sa kommer du alltid undan, precis nar det kanns som att livet inte ar vart att leva sa hander det nagot! Du kan vara precis pa gransen till ett sammanbort men klarar dig alltid undan i sista sekunden!

2007-03-19 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback