Me and all my friends, we're all misunderstood

Jag har behandlat min blogg så som jag behandlar mina blommor, nu är de döda.
Fast jag har vattnat dödablommor förr som återuppstått!
Undantaget min orkide.
En blandning av debiteringsgrader, lösningsformler och tortelini (hur stavar man det?) fyller min vardag.
I kväll är en sån där dag då jag skulle laga mat åt endast mig, tre elefanter och två nalle björnar - men nu har jag pastasås åt en hel armé.
Jag trodde det skulle vara svårare att bestämma över andra, men det svåraste är att låta någon annan bestämma över en själv.
/Net

Kommentarer
Postat av: Emilia

NettaN snart så går jag inte in på din blogg längre varje dag utan det kommer ändras till varanan dag om du fortsätter i det här tempot;/ puss

2009-02-10 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback