Vi är dansande clowner på ont och gott

Ätit en underbar middag på Carl-Vikors, Kalles, med Mr. Sambo.
Sen planerade vi att gå på bio, men, tro det eller ej, men bion var fullbokad, i Skellhell!
Endast en plats kvar, ha!
Vad är det med folk?
Har de inga pengar kvar efter stadfesten förra helgen?
Eller klarar de inte av alkohol så de måste hitta ett alkoholfritt sätt att ha kul på?
Nå väl, jag och Mr. Sambo bestämmer oss för att se film hemma.
Gullig som jag är, tänkte jag skapa lite bio stämmning hemma...
Vad förknippar man inte med bio om inte popcorn?
Så, jag slänger in en påse i micron, och vips kommer DETTA ut!

Vi blev tvugna att vattna påsen, utomhus....
/Net

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha man ska inte göra sig till;) Jag hoppas att ni inte åt upp godsaken som du tillagade till bion=)Det ser verkligen superäckligt ut... Du skulle ha köpt godis i stället:P

2009-07-11 @ 11:31:47
Postat av: Net

hehe, inget hade öppet;)

Mr. Sambo poppa nya... de var aningen mer, vita...

Men det var en kotte på vår baksida som tog en tugga=P

Postat av: Brillan

Så där ska man INTE göra! Jag fixade oxå så vår mikro aldrig mer slutade lukta (vid)brända popcorn.

2009-07-11 @ 12:51:53
Postat av: Net

Det är ju den micron vi har, nu luktar hela lägenheten vidbrända popcorn;)

2009-07-11 @ 12:54:25
URL: http://eskapism.nu
Postat av: mr. Sambo

Det ÄR samma mikro som du "fixade" morsan :-P

2009-07-11 @ 18:15:53
Postat av: Brillan

Var det där den hamnade(?)Den är som gjord för att elda popcorn i!

2009-07-12 @ 13:35:47
Postat av: Net

Jupp, det vilar nog en förbannelse över den!...

2009-07-12 @ 15:57:11
URL: http://eskapism.nu
Postat av: Anonym

Stackars kotte hoppas att den inte fick ont i magen...

2009-07-16 @ 17:31:31
Postat av: Net

Förhoppningsvis inte, vi trodde vi hade kastat allt, men kotte hittade endel rester=P trodde kottar bara åt pannkaka? Men tydligen brända popcorn oxå! =P

2009-07-16 @ 18:17:55
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback