Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslänga, men lyckan i grunden, precis som jag

En helt vanlig måndag bland icakassar, regn, tv-kontoller, pasta och smuttstvätt.
Jag skall organisera mitt liv.

En timme senare, identiska plastlådor, tusen storlekar.

Det var första och enda gången.
Man fixar och donar, planerar och placerar, trycker och pressar, organiserar och fixar...
...och då slutar sakerna att få plats!
Jag ger upp!
Men så insåg jag någonting...

...Mr. Sambo, kan du packa om i min packning?
/Net

Kommentarer
Postat av: Brillan

Vad ni kompletterar varann´ bra!

2009-06-16 @ 16:22:24
Postat av: Mamma

HÄRLIGT =) Det finns för det mesta en lösning på organiserad oreda;)

2009-06-16 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback