Och värmen byts ut mot friska andetag

Sommaren har passerat, men det är en annan historia, som vi tar en annan gång.
Just nu har vi ett mysterium att lösa.
Det hänger en oidentifierbar mans filt(?)rock i vår hall.
Den upphittades tidigare i veckan i vår garderob(?).
Storlek väldigt stor.
Var du med kvällen då rocken försvann eller har andra uppgifter som kan vara intressanta, ring 070...
Nej, men ett mysterium är vad det är.
Varket jag eller Mr. Sambo har en blekaste anning om vart den kommer i från.

Denna helg har varit en kreativ helg, har bland annat målat pärlor och designat mina hörlurar.
Voila!

Jag har för övrigt bestämt mig för att ge min blogg en sista chans!
Så nu är det bäst att den håller sig i skinnet!
/Net

Kommentarer
Postat av: Brillan

Mysteriet kan vara löst! Det KAN vara mr sambo som snott den av sin far...den är misstänk lik en som hängt i vår klädkammare. Uppgiften kan ej kontrolleras ikväll då vår klädkammare har flyttat till Boden, och vi bor i Alvik.

Fortsättning följer.....

2009-09-06 @ 21:09:13
Postat av: Net

Väldigt intressant, och logisk, teori...

Postat av: Anonym

Härligt, mysteriet kanske blir löst, men visst borde David veta om han har varit i sin fars klädkammare;)Snygga hörlurar, gillar blomman, coolt där har ditt extra knäck om du skulle behöva=)

2009-09-06 @ 21:41:44
Postat av: Mamma

Hum mitt namn försvann

2009-09-06 @ 21:44:07
Postat av: Net

Problemet är att han har minne som en fiskpinne... Tack=) Vad tycker ni om min "signatur"?

2009-09-06 @ 22:18:09
URL: http://eskapism.nu
Postat av: Mamma

Jättesnygg signatur!

2009-09-07 @ 10:03:24
Postat av: Anonym

glad jag blir att d ger den en sista chans ;)

2009-09-07 @ 16:59:31
Postat av: Malin

glad jag blir att du ger den en sista chans ;)

2009-09-07 @ 16:59:55
URL: http://malinleewahlberg.blogspot.com
Postat av: Brillan

Kan bara hålla med mam om att signaturen är fantastiskt snygg!

Har ej kunnat kolla om min teori kan vara rätt.

2009-09-08 @ 06:43:41
Postat av: Net - som har 2min över på morgone... Vad händer?!

Nu när jag märker att jag har mina fans kvar så;)

Tack! Jag behöver en att lägga in på mina bilder etc, så ska nog köra på den. Ser med spänning fram emot upplösningen på rock-mysteriet..

2009-09-08 @ 07:05:21
URL: http://eskapism.nu
Postat av: mr. Sambo

Ha! Nu är det bevisat att den inte är stulen, farsans hängde nämligen kvar! Så mysteriet med rocken kvarstår...

2009-09-09 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback