Två öl senare var Skånegatan ändå lite lockande och framtidens ljus

Söndag, söndag, söndag.
Har bakat bröd och varit och tränat.
Ätit upp de ostkrokar jag inte åt upp i går.
Hade jag varit en hund hade jag varit en Cockerspaniel.
Det som de tycker om att äta skulle de kunna äta ihjäl sig på...
Ny vecka och sen är februari slut!
Det borde innebära att snart blir det varmare och snön försvinner.
Februari är som tisdagar, ett ganska nödvändigt ont.
Jag vill ha rödavinbärsbuskar, ett körsbärsträd, smultron plantor och ett hallonsnår!
/Net

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är kreativ och hinner mkt både baka och träna!Eh ostkrokar är det verkligen gott? Tänk vad fort tiden går att komma in i mars är inte helt fel för då blir det snart april, maj och sedan är det inte långt kvar till sommaren;)

oj, det låter som att du vill ha ett hus med trädgård=)

2010-02-22 @ 22:39:29
Postat av: Net

neeej, inget hus, men bären vill jag åt;D

2010-02-23 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback