(She told me to) Walk this way, talk this way, walk this way

Lite avundsjuk på Miss E. som fått skaka tass med Run i Run DMC.
http://emiliaparis.blogg.se
Det får mig att tänka på när vi på högstadiet skulle göra julkort och skicka till någon vi tyckte om.
Alla skickade till farmor, mormor, kusiner, pojk- och flickvänner.
Vi skickade till Corey Haim.
Undra om han fick det?
För att promenera lite på memory lane så var det här samma tid som Miss E. hem från London med soundtracket från The Lost Boys. Ett exemplar till henne, och ett till mig.
Detta var på den tiden man inte laddade ner musik och Åhlens inte kunde ta hem vilken skiva som helst...
/Net

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, jag får tårar i ögonen! Gud vad längesen men ändå som igår! haha! jag hade helt glömt bort julkortet till Corey Haim! Jag hoppas han fick det, vi la ju ned mycket tid på det och skrev att vi var hans "biggest fans". :)

Postat av: Mamma

Ha ha tänk att damerna NettaN och Emilia har blivit så gamla att de skriver om gamla minnen;) Jag börjar bli så gammal att jag inte kommer ihåg istället;D ja ja vissa saker kommer jag ihåg det som är av vikt förstås;D

2010-09-25 @ 11:17:16
Postat av: Mamma 2

Hej Nettan!

Hoppas du har det jättebra i Stockholm.Kan bara hålla med Helene..tänk att du o Emilia nu kommit i en ålder där ni har gamla minnen ihop.Mysigt !Håller också med om att själv är man i en ålder så man inte minns alls snart . Och att man börjar bli gammal inser man är sonen ska på fest med 90-tals tema !!Sköt om dig o Kram

2010-09-25 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback