Dom sa: Du har inte hittat din marknad än men skriv på för oss så kan vi snacka sen. Jag gick min väg och kom aldrig igen.

Sedan jag började skolan har jag lärt mig:
  • Vika kaninöron av servetter
  • Allt beror på
  • Göra en marknadsplan

Dagens reaktioner kring att SD kommit in i riksdagen är intressanta.
Hade varit intressant och veta om valresultatet hade sett likadant ut om man hade släppt fram SD i media och låtit dem delta i debatter på samma premisser som de övriga partien.
Det är ingen idé att skylla på varandra nu.
Fokusera i stället på att engagera fler till nästa val.
Ta reda på varför så många röstade på SD och agera utifrån det.
Informera, sprid kunskap och för öppna debatter.
/Net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback