Allt som vintern gömt sköt upp ur marken

Hade jag varit en fågel hade jag burrat upp bröstfjädrarna lite extra.
Hade jag varit en hund hade jag sträckt upp svansen och viftat lite elegant.
Hade jag varit en giraff hade jag sträckt på halsen så jag blev lite längre.
Hade jag varit en kamel hade jag fyllt pucklarna med extra vatten.
Men eftersom jag är människa så nöjer jag mig med att spilla kaffe på byxorna.
Kan nu stoltera med 30hp i Entreprenörskap - ekonomi, kultur, struktur och samhälle med VG som total betyg och en skuld till CSN på 33 311:-
/Net

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med dig tänk om vi hade så många egenskaper, men otroligt fyndigt skrivet! Att spilla på byxorna eller andra klädesplagg är en livslång egenskap...;) Grattis igen, till dina KUNSKAPER i Entreprenörskap- ekonomi, kultur, struktur och samhälle. Kram mamma=)

2011-02-18 @ 08:36:42
Postat av: Net

Tack!! Känner faktiskt att jag för engångsskull har lärt mig sånt jag kommer ihåg;)

Vad är det med våra gener att spilla???? I tisdags gick jag runt med currysås på magen i skolan, haha;) kram

Postat av: Brillan

Stor grattiskram!!!

Du är så fantastisk duktig!

2011-02-18 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback