I don't wanna hear your problems, 'Cause I'm having some of my own

18.00
Var i Solna.
Hoppa på en buss till Solna centrum.
Trodde jag.
Hamna i Sundbyberg.
Hitta ingen buss tillbaka till Solna.
Tog tåget mot centrum.
Trodde jag.
Hamna i Rissne.
Bytte tåg.
Sprang i Gallerian.
För att se de låsa dörren dit jag skulle.
Gick på systemet.
Stog 30 min i kö.
Bytte kö.
Stod stilla i kö.
Betala.
Blev bråk på systemet.
Vakten låste dörren.
Kom inte ut.
Missa tåget.
Tog nästa.
Ingen buss passa.
Hemma.
21.00
/Net

Kommentarer
Postat av: Brillan

Storstadslivet.



Var det inte det som ni ville ha?

2011-05-24 @ 21:59:52
Postat av: Net

Absolut, om det inte hade varit bitch-tisdag, jag inte ahde haft bråttom, inte var hungrig och inte blöt (av en stört regnskur)...

Postat av: Mamma

En händelserik dag med andra ord=) Skönt att du kom, hem säkert iaf=)

2011-05-26 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback