Cream on the inside

Känner ett behov av att reda ut en fråga som ligger mig varmt om hjärtat.
En gång för alla vill jag säga att en slät kopp te eller kaffe inte är fika.
Det gäller även smörgåsar.
Glass kan i undantagsfall betraktas som fika.
Men då skall den serveras i skål med tillbehör och saft!
Men riktigt fika består av kakor, bullar, tårta eller paj med vaniljsås.
Kom ihåg att det är elakt att luras.
Så för att undvika missförstånd.
Frukt är inte heller fika, såvida det inte serveras i skål tillsammans med andra frukter, delade och med vaniljsås eller liknande.
/Net

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha ! Jag är älskar dig NettaN :)

Postat av: Net

haha, tur någon förstår mig;D

Love u too!! <3

2011-06-05 @ 15:59:37
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback